O nas

mgr Izabela Nowaczek

mgr fizjoterapii Izabela Nowaczek-Grzywa – absolwentka Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego kierunku Fizjoterapia (licencjat) i Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie kierunku Fizjoterapia (magisterskie). Od czterech lat z powodzeniem prowadzi swój prywatny gabinet fizjoterapii. Doświadczenie zawodowe zdobywała podczas stażów i pracy w licznych placówkach medycznych w Krakowie. Już w trakcie studiów współpracowała z fizjoterapeutą MKS Cracovii Kraków, zdobywając pod jego okiem umiejętności i wiedzę praktyczną. Tytuł magistra fizjoterapii uzyskała broniąc pracę dyplomową na temat bólów kręgosłupa u sportowców. Posiada szereg certyfikatów i dyplomów ukończenia kursów i szkoleń fizjoterapeutycznych. Nadal rozwija swoją pasję jaką jest fizjoterapia, poznając nowe skuteczne metody leczenia.

Ważniejsze z uzyskanych certyfikatów:

• 2015, styczeń – PNF (Prorioceptive Neuromuscular Facilitation) – rozwijający
  • 2014, lipiec – Nowoczesne metody rehabilitacji stawu barkowego
  • 2014, czerwiec – OMT Kaltenborn – Evjent Konzept Badanie i leczenie stawów kończyny dolnej – techniki podstawowe
  • 2014, kwiecień – Techniki osteopatyczne – terapia i diagnostyka stawu skroniowo-żuchwowego
  • 2014, styczeń – Terapia przeciwobrzękowa w traumatologii sportowej i ortopedii
  • 2013, grudzień – Manualny drenaż limfatyczny
  • 2013, wrzesień – Diagnozowanie i leczenie zespołów bólowych kręgosłupa i kończyn Metoda McKenziego – moduł C
  • 2013, lipiec – Pozycyjne rozluźnianie powieziowych punktów spustowych
  • 2013, maj – PNF (Prorioceptive Neuromuscular Facilitation)
  • 2012, marzec – Diagnozowanie i leczenie zespołów bólowych kręgosłupa i kończyn Metoda McKenziego – moduł B
  • 2011, grudzień – Diagnozowanie i leczenie zespołów bólowych kręgosłupa i kończyn Metoda McKenziego – moduł A
  • 2011, czerwiec – Miofascial Release with approach by John F. Barnes
  • 2009, lipiec – Kinesiology Taping
  • 2009, maj – Nordic Walking LEKI – I stopień
  • 2009, maj – PILATES – krok pierwszy
  • 2009, maj – Wprowadzenie do koncepcji NEURAC
  • 2009, marzec – Kurs masażu w terapii manualnej i drenażu limfatycznego – Bio-Relax Robert Walaszek, Leszek Magiera
  • 2008, listopad – Szkolenie masażu Bioline
  • 2008, kwiecień – Kurs masażu klasycznego – Bio-Relax Robert Walaszek, Leszek Magiera
  • 2006, październik – Nowe kierunki w chirurgii i rehabilitacji więzadła krzyżowego przedniego

Nasze referencję możecie Państwo zobaczyć w zakładce REFERENCJE.

mgr Izabela Nowaczek

mgr fizjoterapii Grzegorz Suder – absolwent Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie. Swoje doświadczenie w trakcie studiów zdobywał odbywając praktyki w licznych krakowskich szpitalach. Następnie rozpoczął pracę z pacjentami neurologicznymi i ortopedycznymi w jednej z placówek rehabilitacyjnych. Swoją wiedzę nieprzerwanie zgłębia na kursach specjalistycznych z zakresu neurologii, ortopedii i terapii manualnej. Walka z bólem mięśniowo – szkieletowym jak również zwiększenie aktywności i funkcji u pacjenta jest celem jego pracy zawodowej.

Ważniejsze z uzyskanych certyfikatów:

• Neuromobilizacje w fizjoterapii wg Butlera
  • PNF (Prorioceptive Neuromuscular Facilitation) – kurs podstawowy
  • PNF (Prorioceptive Neuromuscular Facilitation) – kurs rozwijający
  • Funkcjonalna fizjoterapia chorych z niedowładem połowiczym
  • Kinesiology Taping
  • Osteopatia strukturalna i chiropraktyka wg dr Ackermanna
  • Masaż tkanek głębokich i rozluźnianie mięśniowo – powięziowe z anatomią palpacyjną
  • Mobilizacje Tkanek Miękkich